Posts Tagged ‘البنت المداس’

ازاى بنت الناس تتحول لشرموطة – مع الاعتذار لذوى المشاعر المرهفة

ازاى بنت الناس تتحول لشرموطة - مع الاعتذار لذوى المشاعر المرهفة

ازاى بنت الناس تتحول لشرموطة - مع الاعتذار لذوى المشاعر المرهفة... (Continue reading)

برنامج بحب فيك ايه؟ دور البنت الضحية

برنامج بحب فيك ايه؟ دور البنت الضحية

حلقة مهمة جدا لكن بنت بتضلل نفسها و بتعيش قصة حب وهمية ... حلقة مهمة لكل واحدة شايفة انها ضحية ... ازاى تتحولى من ضحية لصاحبة قرارك؟... (Continue reading)

مروة رخا مع جمال عنايت على الهوا و حكاية لوزة

مروة رخا مع جمال عنايت على الهوا و حكاية لوزة

مروة رخا مع جمال عنايت على الهوا و كلام عن ازاى الأم أو الأب مكن يربوا بنت ملطشة؟ حكاية واحدة قبلت الضرب و الاهانة و البهدلة و الطرد و التجسس من "صاحبها" باسم الحب .... و الكرامة سكتها منين؟ و اكسر... (Continue reading)

الموضوع مات و شبع موت و هى مش عارفة

الموضوع مات و شبع موت و هى مش عارفة

الموضوع مات و شبع موت و هى مش عارفة... (Continue reading)

بجد كفاية .. كفاية يا بنات

بجد كفاية .. كفاية يا بنات

بجد كفاية .. كفاية يا بنات... (Continue reading)

مشمشة عايزة الناس تحبها بدل ما هى على طول استبن

مشمشة عايزة الناس تحبها بدل ما هى على طول استبن

مشمشة عايزة الناس تحبها بدل ما هى على طول استبن... (Continue reading)

كرسى الاعتراف عند مروة رخا – مشمشة و نائل

كرسى الاعتراف عند مروة رخا - مشمشة و نائل

"يا خبر اسود! مين دا اللى اغتصبك؟ اتكلمى بالراحة علشان افهم!" "نائل اغتصبنى ... بساندويتش كبدة يا مروة! (عياط و عويل)"... (Continue reading)

قرف …. قرف … قرف

قرف .... قرف ... قرف

قرف .... قرف ... قرف... (Continue reading)

كرسى الاعتراف عند مروة رخا – عملية زرع كرامة

كرسى الاعتراف عند مروة رخا - عملية زرع كرامة

"الإنسان بيتولد بكرامته يا مشمشة." "لأ! أنا اتولدت من غير كرامة؛ اتولدت تخينة و مبعجرة ... غير متناسقة ... ظهرى محنى و شعرى أكرت مقصف ... ماما كانت مش طايقة تبص لى ... ماما لسة مش طايقة تبص لى." و انهمرت دموعها... (Continue reading)

مشكلة مش لاقية لها عنوان

مشكلة مش لاقية لها عنوان

مشكلة مش لاقية لها عنوان... (Continue reading)

بحب واحد و حاسة انى مش فارقة معاه

بحب واحد و حاسة انى مش فارقة معاه

بحب واحد و حاسة انى مش فارقة معاه... (Continue reading)

بنت ضعفت و غلطت … تكمل؟

بنت ضعفت و غلطت ... تكمل؟

بنت ضعفت و غلطت ... تكمل؟... (Continue reading)

رد صوتى: أخليه يحبينى ازاى؟

رد صوتى: أخليه يحبينى ازاى؟

كنت مستغربة طب هو لو بيحبنى بيسبنى لية خصوصا لما بضغط عليه فى موضوع الخطوبة بعد ما بقالوش حجة لانه اتخرج و اشتغل و حتى معندوش جيش طب لو مش بيحبنى لية بيرجعلى كل مرة... (Continue reading)

رد صوتى: الحب قندلة … و بهدلة الجزء الأول

رد صوتى: الحب قندلة ... و بهدلة  الجزء الأول

هاى يا مروه انا مبسوطة موت انى بكتبلك لانى فعلا بحبك وبثق فى رايك وبيعجبنى انا كنت بحب واحد وكان مش بيكلمنى ولا بيطلب نتقابل ولما ابعد يرجع يصالحنى ويتاسف... (Continue reading)

رد صوتى: الحب قندلة و بهدلة الجزء التانى

رد صوتى: الحب قندلة و بهدلة  الجزء التانى

انا بكلمة كتير كدا ومش عارفة امنع نفسى وهو عارف انى بحبة اوى اوى ودى غلطىة بشعة وهو بيقولى انتى فاضية عشان انا مش بشتغل بس والله مش كدا بس محتاجة احس بية موجود معايا محتاجة حب يا مروه انا... (Continue reading)

رد صوتى: البنت الاستبن

رد صوتى: البنت الاستبن

وفعلا البنت جارته دى رجعتلو بس اتفقت معاه ان الموضوع يتأجل سنتين لحد ما هى تدخل الكليه وتقدر تقول لاهلها او هو يتقدملها وقالتلو انا اللى هكلمك لما اكون لوحدى او ينفع اكلمك وبدءت متكلمهوش خالص وطنشه وهو طبعا اتخنق... (Continue reading)

رد صوتى: هى 17 سنة و هو 27 سنة و عرفته من على النت

رد صوتى: هى 17 سنة و هو 27 سنة و عرفته من على النت

الخروجة التالته دى كانت اخر حاجة وقعدت انا اللى اتصل بيه والمهم فى يوم قالى تعالى نخرج فوفقت كلعاده وفجئت انه بيحجز سينما وقالى نغير جو فقبل ماندخل السينما قعد يقول كلام غريب وانا كنت بكتب مسدج لصحبتى فبيقول"انا كده... (Continue reading)

راديو حريتنا – ملاحقة الراجل زى خياله

راديو حريتنا - ملاحقة الراجل زى خياله

حلقة خاصة عن البنات اللى بتجرى ورا الراجل و بتلاحقه زى خياله... (Continue reading)