Posts Tagged ‘ياسمين ياسين’

برنامج بحب فيك ايه؟ و مشاكل القراء

برنامج بحب فيك ايه؟ و مشاكل القراء

مروة رخا مع ياسمين ياسين و الحلقة 61 من برنامج "بحب فيك ايه مشاكل كتييييييييييييييييييرة و حلول متنوعة... (Continue reading)

برنامج بحب فيك ايه؟ و نقطة و من أول السطر

برنامج بحب فيك ايه؟ و نقطة و من أول السطر

مروة رخا مع ياسمين ياسين و الحلقة 60 من برنامج "بحب فيك ايه نقطة و من أول السطر .... أيوة حط نقطة فى أى وقت و ابتدى من أول و جديد .... و انا هقولك ازاى... (Continue reading)

برنامج بحب فيك ايه؟ و مشاكل القراء

برنامج بحب فيك ايه؟ و مشاكل القراء

مجموعة مشاكل و مناقشة مفتوحة و حلول جديدة أخ خايف على أخته من عريسها و أخت مش عاجبها اختيار أخوها و صاحبة خايفة على صاحبتها و كلام عن الحب و الهجر و النسيان... (Continue reading)

برنامج بحب فيك ايه؟ و عقد الزواج و شروطه

برنامج بحب فيك ايه؟ و عقد الزواج و شروطه

عقد الجواز و شروط البنت .. من حقى اشتغل .. من حقى اسافر .. ما يتجوزش عليا .. الخ الكشف الطبى قبل الجواز .. اجبارى؟ القايمة و المقدم و المؤخر؟ ... (Continue reading)

برنامج بحب فيك ايه؟ ألفت نظر البنت اللى بحبها ازاى؟

برنامج بحب فيك ايه؟ ألفت نظر البنت اللى بحبها ازاى؟

عايز تعرف تلفت نظرها؟ عايز تعرف هى معجبة و لا لأ؟ عايزة تعرفى هو بيفكر ازاى؟... (Continue reading)

برنامج بحب فيك ايه؟ و مشاكل القراء

برنامج بحب فيك ايه؟ و مشاكل القراء

مروة رخا مع ياسمين ياسين و الحلقة 56 من برنامج "بحب فيك ايه" و شوية مشاكل على ما قسم ... مشاكل متنوعة و خبرات حياتية كثيرة... (Continue reading)

برنامج بحب فيك ايه؟ قوة الشخصية و اعادة بناء النفس

برنامج بحب فيك ايه؟ قوة الشخصية و اعادة بناء النفس

حلقة هامة لكل بنت و ولد عن بناء الشخصية و قوة الشخصية و اعادة تربية النفس... (Continue reading)

برنامج بحب فيك ايه؟ زنا المحارم و التحرشات داخل الأسرة

برنامج بحب فيك ايه؟ زنا المحارم و التحرشات داخل الأسرة

مروة رخا مع ياسمين ياسين و الحلقة54 من برنامج "بحب فيك ايه" و حلقة هامة لكل بنت و ولد و ام و اب عن زنا المحارم و التحرشات داخل العائلة... (Continue reading)

برنامج بحب فيك ايه؟ و حل مشاكلك بنفسك

برنامج بحب فيك ايه؟ و حل مشاكلك بنفسك

مروة رخا مع ياسمين ياسين و الحلقة 53 من برنامج "بحب فيك ايه" و أول خطوة علشان تقدر تحل مشاكلك بنفسك... (Continue reading)

برنامج بحب فيك ايه؟ ازاى تحقق حلمك؟

برنامج بحب فيك ايه؟ ازاى تحقق حلمك؟

اى حد ممكن يحلم لكن مش اى حد بيعرف بحقق احلامه ... (Continue reading)

برنامج بحب فيك ايه؟ و حلقة عن الفون سيكس

برنامج بحب فيك ايه؟ و حلقة عن الفون سيكس

و كلام عن المكالمات الجنسية (فون سيكس) و مدربى التنمية البشرية و كلام مش المفروض انه يحصل ... (Continue reading)

برنامج بحب فيك ايه؟ و حب المراهقة و مشاكل المراهقين

برنامج بحب فيك ايه؟ و حب المراهقة و مشاكل المراهقين

مناقشة مفتوحة عن مشاكل المراهقين و المراهقات فى الحب ... (Continue reading)

برنامج بحب فيك ايه؟ ليه البنت لما بتحب مش بتصارح امها؟

برنامج بحب فيك ايه؟ ليه البنت لما بتحب مش بتصارح امها؟

مروة رخا مع ياسمين ياسين و الحلقة 49 من برنامج "بحب فيك ايه" و حلقة لكل ام و اب و بنت و ولد ... ليه البنت لما بتحب مش بتصارح أمها؟... (Continue reading)

برنامج بحب فيك ايه؟ دخل المرأة و مشاركتها فى البيت

برنامج بحب فيك ايه؟ دخل المرأة و مشاركتها فى البيت

مروة رخا مع ياسمين ياسين و الحلقة 48 من برنامج "بحب فيك ايه" و نقاش حول دخل المرأة و مشاركتها فى البيت و المعنى الحقيقى للمشاركة المادية... (Continue reading)

برنامج بحب فيك ايه؟ حوار مع مروة رخا

برنامج بحب فيك ايه؟ حوار مع مروة رخا

مروة رخا مع ياسمين ياسين و الحلقة 47 من برنامج "بحب فيك ايه" و حوار مع مروة رخا عن طفولتها و مراهقتها و احلامها... (Continue reading)

برنامج بحب فيك ايه؟ مشاكل القراء

برنامج بحب فيك ايه؟ مشاكل القراء

مروة رخا مع ياسمين ياسين و الحلقة 45 من برنامج "بحب فيك ايه" و مجموعة من مشاكل المستمعين... (Continue reading)

برنامج بحب فيك ايه؟ تغيير طباع شريك الحياة

برنامج بحب فيك ايه؟ تغيير طباع شريك الحياة

مروة رخا مع ياسمين ياسين و الحلقة 46 من برنامج "بحب فيك ايه" و حلقة عن تغيير طباع شريك الحياة... (Continue reading)

برنامج بحب فيك ايه؟ أسس الحوار البناء

برنامج بحب فيك ايه؟ أسس الحوار البناء

مروة رخا مع ياسمين ياسين و الحلقة 44 من برنامج "بحب فيك ايه" و حلقة عن اسس الحوار و التواصل بين الاتنين... (Continue reading)

برنامج بحب فيك ايه؟ فرق المستوى الاجتماعى

برنامج بحب فيك ايه؟ فرق المستوى الاجتماعى

مروة رخا مع ياسمين ياسين و الحلقة 43 من برنامج "بحب فيك ايه" و حلقة عن فرق المستوى الاجتماعى... (Continue reading)

برنامج بحب فيك ايه؟ الخوف من فقد الحبيب

برنامج بحب فيك ايه؟ الخوف من فقد الحبيب

مروة رخا مع ياسمين ياسين و الحلقة 42 من برنامج "بحب فيك ايه" و حلقة عن الخوف من فقد الحبيب... (Continue reading)

برنامج بحب فيك ايه؟ الزيف و النفاق فى مجتمع النعام

برنامج بحب فيك ايه؟ الزيف و النفاق فى مجتمع النعام

مروة رخا مع ياسمين ياسين و الحلقة 41 من برنامج "بحب فيك ايه" و حلقة عن الزيف و النفاق - من أقرب الحلقات الى قلبى... (Continue reading)

برنامج بحب فيك ايه؟ مشاكل القراء

برنامج بحب فيك ايه؟ مشاكل القراء

مروة رخا مع ياسمين ياسين و الحلقة 40 من برنامج "بحب فيك ايه" و كوكتيل مشاكل... (Continue reading)

برنامج بحب فيك ايه؟ بحب انى حلو/ة فى عينيك

برنامج بحب فيك ايه؟ بحب انى حلو/ة فى عينيك

مروة رخا مع ياسمين ياسين و الحلقة التاسعة والثلاثين من برنامج "بحب فيك ايه" و بحب فيك انى حلوة فى عينيك ... انت مرايتى - انا اتكلمت بالنيابة عن الرجالة و البنات ... رأيكم ايه... (Continue reading)

برنامج بحب فيك ايه؟ كتاب د. هبة ياسين

برنامج بحب فيك ايه؟ كتاب د. هبة ياسين

مروة رخا مع ياسمين ياسين و الحلقة الثامنة والثلاثين من برنامج "بحب فيك ايه" و د. هبة ياسين و كتابها اكتشف نصفك الآخر... (Continue reading)

برنامج بحب فيك ايه؟ بحبك فيك/ى انك محترم/ة

برنامج بحب فيك ايه؟ بحبك فيك/ى انك محترم/ة

مروة رخا مع ياسمين ياسين و الحلقة السابعة والثلاثين من برنامج "بحب فيك ايه" و بحبك فيك انك محترم و انك محترمة... (Continue reading)

برنامج بحب فيك ايه؟ أمل محمود و كتابها

برنامج بحب فيك ايه؟ أمل محمود و كتابها

مروة رخا مع ياسمين ياسين و الحلقة السادسة والثلاثين من برنامج "بحب فيك ايه" مع أمل محمود و كتابها علشان السنارة تغمز... (Continue reading)

برنامج بحب فيك ايه؟ أهمية الضحك و المرح بين الحبيبين

برنامج بحب فيك ايه؟ أهمية الضحك و المرح بين الحبيبين

مروة رخا مع ياسمين ياسين و الحلقة الخامسة والثلاثين من برنامج "بحب فيك ايه" عن أهمية الضحك و المرح و البهجة بين الحبيبين... (Continue reading)

برنامج بحب فيك ايه؟ الذكاء العاطفى

برنامج بحب فيك ايه؟ الذكاء العاطفى

مروة رخا مع ياسمين ياسين و الحلقة الرابعة والثلاثين من برنامج "بحب فيك ايه" عن الذكاء العاطفى... (Continue reading)

برنامج بحب فيك ايه؟ الغرور و الكبر و البيع و الشراء باسم الحب

برنامج بحب فيك ايه؟ الغرور و الكبر و البيع و الشراء باسم الحب

مروة رخا مع ياسمين ياسين و الحلقة التلاتة والثلاثين من برنامج "بحب فيك ايه" عن الغرور و الكبر و البيع و الشراء باسم الحب... (Continue reading)

برنامج بحب فيك ايه؟ الشهامة و الجدعنة … و التحرش الجنسى

برنامج بحب فيك ايه؟ الشهامة و الجدعنة ... و التحرش الجنسى

مروة رخا مع ياسمين ياسين و الحلقة الاتنين الثلاثين من برنامج "بحب فيك ايه" عن الشهامة و الجدعنة و ... التحرش الجنسى... (Continue reading)

برنامج بحب فيك ايه؟ مشاكل القراء

برنامج بحب فيك ايه؟ مشاكل القراء

مروة رخا مع ياسمين ياسين و الحلقة الثلاثين من برنامج "بحب فيك ايه" و كوكتيل مشاكل... (Continue reading)

برنامج بحب فيك ايه؟ النضج العاطفى

برنامج بحب فيك ايه؟ النضج العاطفى

مروة رخا مع ياسمين ياسين و الحلقة الثلاثين من برنامج "بحب فيك ايه" عن النضج العاطفى... (Continue reading)

برنامج بحب فيك ايه؟ التضحية فى الحب .. كلام فاضى

برنامج بحب فيك ايه؟ التضحية فى الحب .. كلام فاضى

مروة رخا مع ياسمين ياسين و الحلقة التاسعة و عشرين من برنامج "بحب فيك ايه" عن مفهوم التضحية فى الحب... (Continue reading)

برنامج بحب فيك ايه؟ صعوبة الاعتذار

برنامج بحب فيك ايه؟ صعوبة الاعتذار

مروة رخا مع ياسمين ياسين و الحلقة الثامنة و عشرين من برنامج "بحب فيك ايه" عن صعوبة الاعتذار و الاعتراف بالخطأ ... (Continue reading)

برنامج بحب فيك ايه؟ كيمياء الحب

برنامج بحب فيك ايه؟ كيمياء الحب

مروة رخا مع ياسمين ياسين و الحلقة السابعة و عشرين من برنامج "بحب فيك ايه" عن كيمياء الحب و الحب بيحصل ازاى؟ القلب عضلى بتضخ دم و بس ... الحب كيمياء من المخ... (Continue reading)

برنامج بحب فيك ايه؟ و يوم عيد الحب للى مش مرتبطين

برنامج بحب فيك ايه؟ و يوم عيد الحب للى مش مرتبطين

مروة رخا مع ياسمين ياسين و الحلقة السادسة و عشرين من برنامج "بحب فيك ايه" عن عيد الحب او يوم الفالانتاين لو انت سينجل و مش مرتبط ... اكتئاب عيد الحب ... المبالغة فى الاحتفال بعيد الحب ... الكيتش على رأى... (Continue reading)

برنامج بحب فيك ايه؟ بحب فيك/ى جنونك

برنامج بحب فيك ايه؟ بحب فيك/ى جنونك

مروة رخا مع ياسمين ياسين و الحلقة الخامسة و عشرين من برنامج "بحب فيك ايه" عن الجنون بحب فيك جنونك و بحب فيكى جنونك ..... (Continue reading)

برنامج بحب فيك ايه؟ مشاكل القراء

برنامج بحب فيك ايه؟ مشاكل القراء

مروة رخا مع ياسمين ياسين و الحلقة الاربعة و عشرين من برنامج "بحب فيك ايه" و كوكتيل مشاكل... (Continue reading)

برنامج بحب فيك ايه؟ ازاى تفهم حبيبك؟

برنامج بحب فيك ايه؟ ازاى تفهم حبيبك؟

مروة رخا مع ياسمين ياسين و الحلقة الثالثة و عشرين من برنامج "بحب فيك ايه" عن ازاى تفهم حبيبك لما الحبيبين يكونوا فاهمين بعض وحاسين ببعض ده بيوفر حاجات كتير بينهم... (Continue reading)

برنامج بحب فيك ايه؟ حلقة هامة عن الأحلام المشتركة

برنامج بحب فيك ايه؟ حلقة هامة عن الأحلام المشتركة

مروة رخا مع ياسمين ياسين و الحلقة الاتنين و عشرين من برنامج "بحب فيك ايه" عن الاحلام المشتركة بحب فيك أحلامنا المشتركة ... (Continue reading)

برنامج بحب فيك ايه؟ بحبك فيك احساسى بالأمان معاك

برنامج بحب فيك ايه؟ بحبك فيك احساسى بالأمان معاك

مروة رخا مع ياسمين ياسين و الحلقة الواحد و العشرين من برنامج "بحب فيك ايه" عن الاحساس بالامان بحب فيك إحساسى بالأمان و أنا معاك... (Continue reading)

برنامج بحب فيك ايه؟ النضافة و العناية بالنفس

برنامج بحب فيك ايه؟ النضافة و العناية بالنفس

مروة رخا مع ياسمين ياسين و الحلقة العشرين من برنامج "بحب فيك ايه" عن الاعتناء بالنفس من بره و من جوه بحب فيك إعتناءك بنفسك بحب فيكى إعتنائك بنفسك... (Continue reading)

برنامج بحب فيك ايه؟ مشاكل القراء

برنامج بحب فيك ايه؟ مشاكل القراء

مروة رخا مع ياسمين ياسين و الحلقة التاسعة عشر من برنامج "بحب فيك ايه" و كوكتيل مشاكل جامد جدا... (Continue reading)

برنامج بحب فيك ايه؟ المشاركة و جمال المشاركة

برنامج بحب فيك ايه؟ المشاركة و جمال المشاركة

المشاركة فى الأفعال .. فى الطموح .. فى أخذ القرار .. المشاركة المادية .. المشاركة المعنوية ... (Continue reading)

برنامج بحب فيك ايه؟ و احلام السنة الجديدة

برنامج بحب فيك ايه؟ و احلام السنة الجديدة

مروة رخا مع ياسمين ياسين و الحلقة السابعة عشر من برنامج "بحب فيك ايه" عن السنة الجديدة و احلام و امنيات الحب... (Continue reading)

برنامج بحب فيك ايه؟ حلقة حلوة عن التسامح

برنامج بحب فيك ايه؟ حلقة حلوة عن التسامح

أى حد ممكن إنه يغلط .. بس مش أى حد ممكن يسامح و يغفر التسامح هو أن ننسي الماضي الأليم بكامل ارادتنا إنه القرار بألا نعاني أكثر من ذلك وأن تعالج قلبك وروحك إنه الاختيار ألا تجد قيمة للكره أو الغضب... (Continue reading)

برنامج بحب فيك ايه؟ بحب فيك صبرك عليا

برنامج بحب فيك ايه؟ بحب فيك صبرك عليا

فى حلقة دى هنتكلم عن موضوع الصبر بحب فيك صبرك .. تفتكروا اللى بيحب ممكن يصبر على حبيبه قد إيه... (Continue reading)

برنامج بحب فيك ايه؟ الاهتمام و الخانقة و الفرق بينهم

برنامج بحب فيك ايه؟ الاهتمام و الخانقة و الفرق بينهم

مروة رخا مع ياسمين ياسين و الحلقة الثالثة عشر من برنامج "بحب فيك ايه" عن الاهتمام بحب فيك اهتمامك بيا بحب فيكى اهتمامك بيا.. إيه معنى الاهتمام فى نظرك؟... (Continue reading)

برنامج بحب فيك ايه؟ بحب فيك الكرم

برنامج بحب فيك ايه؟ بحب فيك الكرم

مروة رخا مع ياسمين ياسين و الحلقة الرابعة عشر من برنامج "بحب فيك ايه" عن الكرم بحب فيك كرمك .. هنتكلم عن الكرم فى الحب و على العكس البخل .. ... (Continue reading)

برنامج بحب فيك ايه؟ بحب فيك صدقك

برنامج بحب فيك ايه؟ بحب فيك صدقك

بحب فيك صدقك بحب فيكى صدقك.. إيه معنى الصدق فى نظرك؟... (Continue reading)

برنامج بحب فيك ايه؟ بحب فيك اخلاصك

برنامج بحب فيك ايه؟ بحب فيك اخلاصك

مروة رخا مع ياسمين ياسين و الحلقة الحادية عشر من برنامج "بحب فيك ايه" عن الاخلاص و مفهوم الاخلاص بحب فيك إخلاصك بحب فيكى إخلاصك .. إيه معنى كلمة إخلاص فى نظرك؟... (Continue reading)

برنامج بحب فيك ايه؟ مفهوم الرومانسية

برنامج بحب فيك ايه؟ مفهوم الرومانسية

مروة رخا مع ياسمين ياسين و عاشر حلقة من برنامج "بحب فيك ايه" عن مفهوم الرومانسية بحب فيك رومانسيتك بحب فيكى رومانسيتك يعنى إيه رومانسية بالنسبة لك؟ و إمتى تقدر تقول إن حبيبك رومانسى؟ و الرومانسية فى الحب بتمثلك إيه؟... (Continue reading)

برنامج بحب فيك ايه؟ يعنى ايه اوبن ماندد؟

برنامج بحب فيك ايه؟ يعنى ايه اوبن ماندد؟

open minded جملة بسمعها من بنات كتير و الولاد بيسألونى يعنى ايه open minded? من خبرتك كشاب و من خبرتك كشابة يعنى ايه open minded? البنت بتكون متوقعة منك ايه و انت بتكون مستعد تديها ايه علشان تثبت لها انك open minded?... (Continue reading)

برنامج بحب فيك ايه؟ مفهوم الرجولة و الأنوثة

برنامج بحب فيك ايه؟ مفهوم الرجولة و الأنوثة

مروة رخا مع ياسمين ياسين و تامن حلقة من برنامج "بحب فيك ايه" عن الرجولة و الانوثة بحب فيك رجولتك بحب فيكى انوثتك يعنى ايه؟ ايه هى الرجولة و ايه هى الانوثة؟... (Continue reading)

برنامج بحب فيك ايه؟ الاعتماد و لا التواكل على شريك الحياة؟

برنامج بحب فيك ايه؟ الاعتماد و لا التواكل على شريك الحياة؟

مروة رخا مع ياسمين ياسين و سابع حلقة من برنامج "بحب فيك ايه" عن الاعتماد على شريك الحياة بحب فيك قدرتى على الاعتماد عليك بحب فيكى قدرتى على الاعتماد عليكى ازاى الراجل يعتمد عليكى؟ ازاى الست تعتمد عليك؟... (Continue reading)

برنامج بحب فيك ايه؟ الفخر بالحبيب و تشجيعه .. ازاى؟

برنامج بحب فيك ايه؟ الفخر بالحبيب و تشجيعه .. ازاى؟

مروة رخا مع ياسمين ياسين و سادس حلقة من برنامج "بحب فيك ايه" عن الفخر بالحبيب بحبك لانك فخور بيا بحبك لانك فخورة بيا ازاى الراجل يكون فخور بنصه الحلو؟ و الغيرة من نجاحها؟ و احباط عزيمتها؟ و احساسه بذاته؟ و النفسنة؟... (Continue reading)

برنامج بحب فيك ايه؟ يعنى ايه احتواء؟ ايه عكسه؟

برنامج بحب فيك ايه؟ يعنى ايه احتواء؟ ايه عكسه؟

مروة رخا مع ياسمين ياسين و خامس حلقة من برنامج "بحب فيك ايه" عن الاحتواء بحبك لانك بتحتوينى يعنى ايه الاحتواء؟... (Continue reading)

برنامج بحب فيك ايه؟ الاحترام و التقدير

برنامج بحب فيك ايه؟ الاحترام و التقدير

مروة رخا مع ياسمين ياسين و رابع حلقة من برنامج "بحب فيك ايه" عن الاحترام و التقدير بحبك لانى بحترمك بحبك لانى بقدرك... (Continue reading)

برنامج بحب فيك إيه؟ الثقة بينه و بينها

برنامج بحب فيك إيه؟ الثقة بينه و بينها

مروة رخا مع ياسمين ياسين و تانى حلقة من برنامج "بحب فيك ايه" عن الثقة ... لسة الولد ممكن يثق فى البنت و لسة البنت ممكن تتطمن لراجل ... راحت فين الثقة و نجيبها تانى ازاى؟ ... (Continue reading)

برنامج بحب فيك ايه؟ الصراحة … ايوة و أسئلة محرجة جدا

برنامج بحب فيك ايه؟ الصراحة ... ايوة و أسئلة محرجة جدا

مروة رخا مع ياسمين ياسين و تالت حلقة من برنامج "بحب فيك ايه" عن الصراحة ... بحب فيك صراحتك بحب فيكى صراحتك يعنى ايه صراحة؟ ايه مدى الصراحة؟ ايه اللى يتقال و ايه اللى مش يتقال؟ ايه اللى الراجل بيخبيه؟ و ليه؟ ايه اللى البنت... (Continue reading)

برنامج بحب فيك إيه؟ أسطورة فارس الأحلام و فتاة الأحلام

برنامج بحب فيك إيه؟ أسطورة فارس الأحلام و فتاة الأحلام

مروة رخا مع ياسمين ياسين على راديو حريتنا و أول حلقة من برنامج "بحب فيك ايه" عن أسطورة فارس الاحلام و فتاة الحلام... (Continue reading)

راديو حريتنا – وصفة سهلة للعلاقة الناجحة

راديو حريتنا - وصفة سهلة للعلاقة الناجحة

وصفة سهلة للعلاقات الناجحة... (Continue reading)

راديو حريتنا – حلقة خاصة عن الثقة بالنفس

راديو حريتنا - حلقة خاصة عن الثقة بالنفس

حلقة خاصة عن الثقة بالنفس... (Continue reading)

راديو حريتنا – الشك و الغيرة و الثقة بالنفس

راديو حريتنا – الشك و الغيرة و الثقة بالنفس

حلقة خاصة عن الشك و الغيرة و الفرق بينهم و الثقة بالنفس و علاقتها بيهم ... (Continue reading)

راديو حريتنا – المرأة المصرية و الخيانة الزوجية

راديو حريتنا – المرأة المصرية و الخيانة الزوجية

  Marwa Rakha on Radio Horytna – With Yassmin Yassin talking about unfaithful women … why they cheat and how men deal with it Get the Flash Player to see this player.... (Continue reading)

راديو حريتنا – الرجل المصرى و الخيانة الزوجية

راديو حريتنا – الرجل المصرى و الخيانة الزوجية

حلقة خاصة عن خيانة الرجل - حلقة مهمة جدا لكل ست مش عايزة تتخان... (Continue reading)

راديو حريتنا – علاقات النت و مشاكلها

راديو حريتنا – علاقات النت و مشاكلها

حلقة خاصة عن علاقات النت و اسبابها و ادمانها و مقالبها... (Continue reading)

راديو حريتنا – ازاى ممكن بنت تخدع راجل

راديو حريتنا – ازاى ممكن بنت تخدع راجل

حلقة ساخرة: ازاى البنت ممكن تخدع اى راجل و تمثل عليه دور البنت الغلبانة... (Continue reading)

راديو حريتنا – ازاى تطفشى راجل فى 10 أيام

راديو حريتنا - ازاى تطفشى راجل فى 10 أيام

مروة رخا مع ياسمين ياسين و ريم شرف و ازاى واحدة ممكن تطفش راجل بتصرفات غلط فى 10 أيام من كتاب شجرة السم ... (Continue reading)

راديو حريتنا – القلب المكسور و النسيان و الفراق

راديو حريتنا - القلب المكسور و النسيان و الفراق

مروة رخا على راديو حريتنا مع ريم شرف و ياسمين ياسين و القلب المكسور و الهجر و النسيان من كتاب شجرة السم ... (Continue reading)

راديو حريتنا – العادات و التقاليد و التابوهات المصرية

راديو حريتنا – العادات و التقاليد و التابوهات المصرية

مروة رخا على راديو حريتنا مع ريم شرف و ياسمين ياسين و حوار عن العادات و التقاليد و التابوهات فى المجتمع المصرى من كتاب شجرة السم لمروة رخا ... (Continue reading)